قوانین و مقررات

شرایط و قوانین استفاده از خدمات کارشناسی خودرو تشخیص یک:

  1. برگه کارشناسی خودرو بدون امضای کارشناس و سفارش گیرنده فاقد اعتبار می باشد.
  2. برگه صادر شده، تنها جهت اطلاع سفارش دهنده از وضعیت سلامت فنی و بدنه خودرو (بنابر نوع سفارش داده شده) بوده و فاقد هرگونه ارزش قانونی دیگری می باشد.
  3. مسئولیت تشخیص اصالت و تشخیص شماره شاسی و موتور بر عهده کارشناسان راهنمایی و رانندگی مستقر در مراکز تعویض می باشد و این شرکت هیچ مسئولیت در این قبال ندارد.
  4. کارکرد واقعی خودرو از جمله مواردی است که حتی در صورت اتصال دستگاه دیاگ و نشان دادن کیلومتر مسافت پیموده شده می تواند مخفی بماند. به عبارتی امکان کم کردن کیلومتر خودرو به نحوی وجود دارد که قابل تشخیص توسط هیچ دستگاه دیاگی نمی باشد. بدین منظور باید گفت که کارشناس پایتخت با استفاده از تجارب خود، قادر به تشخیص تخمینی کیلومتر بوده و امکان تشخیص دقیق کیلومتر مسافت پیموده شده وجود نخواهد داشت.
  5. در صورت انجام کارشناسی از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۱:۰۰ در روزهای عادی و همچنین انجام کارشناسی در روزهای برفی و بارانی، ۲۰% به مبالغ فوق افزوده میشود
  6. در صورتی که به هر دلیل درخواست کارشناسی کنسل شود ولی کارشناس به سمت محل حرکت کرده باشد، نصف هزینه کارشناسی گرفته می شود، در صورتی که کارشناس به درخواست کننده رسیده باشد و درخواست کارشناسی کنسل شود به هر علت ، کل مبلغ از درخواست کننده دریافت می شود. در صورتی که کارشناس در محل حضور داشته باشد ولی به هر علت تاخیر در بازدید خودرو وجود داشته باشد، و شرایط کارشناسی مهیا نباشد ، به ازای هر ۳۰ دقیقه ۵۰ درصد مبلغ و هر یک ساعت یک هزینه کامل کارشناسی مازاد بر هزینه کارشناسی از درخواست کننده دریافت می شود.